Reklamacje i zwroty

Rezygnacja z zakup贸w

Nasz sklep respektuje prawo Konsumenta do odst膮pienia od umowy zwartej na odleg艂o艣膰 w terminie 14 dni od otrzymania przesy艂ki bez podawania przyczyny. Termin uznaje si臋 za dotrzymany, je偶eli przed jego up艂ywem otrzymamy聽o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy聽na adres siedziby firmy oraz towar zostanie odes艂any w terminie 14 dni od otrzymaniu o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy.

Po otrzymaniu o艣wiadczenia skontaktujemy si臋, by wyja艣ni膰 ewentualne nie艣cis艂o艣ci. Mo偶na tak偶e zrezygnowa膰 z聽cz臋艣ci zakup贸w聽鈥撀爌rosimy o zamieszczenie takiej informacji w o艣wiadczeniu.


Wymiana towaru

Je艣li po otrzymaniu przesy艂ki oka偶e si臋, i偶 np. rozmiar jest nieodpowiedni, naj艂atwiejszym sposobem rozwi膮zania problemu jest聽wype艂nienie o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy, a nast臋pnie ponowny zakup towaru we w艂a艣ciwym rozmiarze. Po otrzymaniu o艣wiadczenia niezw艂ocznie zostan膮 Pa艅stwu zwr贸cone pieni膮dze za zakupiony towar na podany przez Pa艅stwa numer konta bankowego. W przypadku gdy chc膮 Pa艅stwo przeznaczy膰 ju偶 wp艂acone pieni膮dze na poczet tego samego produktu w innym rozmiarze, prosimy o kontakt.


Reklamacje

Je艣li po rozpakowaniu towaru zauwa偶膮 Pa艅stwo wady towaru lub przesy艂ka dojdzie do Pa艅stwa uszkodzona, maj膮 Pa艅stwo prawo do zg艂oszenia reklamacji. Wystarczy jak najszybciej wype艂ni膰 zg艂oszenie reklamacyjne i wys艂a膰 je na nasz adres. Prosimy o dok艂adny i szczeg贸艂owy opis wady towaru, mog膮 Pa艅stwo r贸wnie偶 wys艂a膰 zdj臋cia wady, co u艂atwi nam rozpatrzenie reklamacji. Zobowi膮zujemy si臋 do rozpatrzenia ka偶dej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych.


Zwrot pieni臋dzy

Po rozpatrzeniu o艣wiadczenia zwrotu lub po uwzgl臋dnieniu reklamacji i otrzymaniu towaru, zwr贸cimy Pa艅stwu pieni膮dze niezw艂ocznie, tj. nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni roboczych. Pieni膮dze zostan膮 wp艂acone na konto bankowe, kt贸re podali Pa艅stwo w o艣wiadczeniu. Kwota, kt贸r膮 Pa艅stwo otrzymaj膮 to warto艣膰 towaru + najta艅szy koszt dostawy dost臋pny w naszym sklepie. W tytule przelewu znajdzie si臋 numer zam贸wienia, kt贸rego dotyczy zwrot bez podania nazwy towaru oraz nazwy sklepu internetowego, tak by wp艂ata nie wyr贸偶nia艂a si臋 od innych dla os贸b postronnych! Je偶eli zwracaj膮 Pa艅stwo jedynie cz臋艣膰 produkt贸w z zam贸wienia, zwracany koszt przesy艂ki jest proporcjonalny do zwracanych i pozostawionych towar贸w.


Adres do wysy艂ki towar贸w

Je艣li Pa艅stwo chc膮 sami odes艂a膰 do nas zwracane lub reklamowane towary, prosz臋 przes艂a膰 je odpowiednio zabezpieczone i zapakowane na adres:

艁ukasz Bogaczek Black Sun
ul. Ko艣cielna 10
47-280 Ostro偶nica

Prosz臋 koniecznie za艂膮czy膰 swoje dane adresowe, nr zam贸wienia, a tak偶e odpowiednie dokumenty (o艣wiadczenie odst膮pienia od umowy, zg艂oszenie reklamacyjne).


Wa偶ne informacje

  • Zwrot lub reklamacja nie zostanie uwzgl臋dniona je艣li聽towar nie posiada oryginalnych metek lub聽posiada oznaki u偶ytkowania (pachnie perfumami, posiada 艣lady kosmetyk贸w, jest poplamiony, uszkodzony, etc.),聽zostanie przes艂any w nieoryginalnym lub uszkodzonym opakowaniu.
  • Konsument ponosi odpowiedzialno艣膰 za zmniejszenie warto艣ci rzeczy b臋d膮ce wynikiem korzystania
    z聽niej w spos贸b wykraczaj膮cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art 34 ustawy o prawach konsumenta).
  • Prawo odst膮pienia od umowy zawartej poza lokalem przedsi臋biorstwa lub na odleg艂o艣膰 nie przys艂uguje konsumentowi w odniesieniu do um贸w w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapiecz臋towanym opakowaniu, kt贸rej po otwarciu opakowania nie mo偶na zwr贸ci膰 ze wzgl臋du na ochron臋 zdrowia lub ze wzgl臋d贸w higienicznych, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu (art 38 ust 5 ustawy o prawach konsumenta).
  • Zgodnie z Art. 535 Kodeksu Cywilnego je艣li towar zosta艂 zakupiony, ale nie zosta艂 odebrany przez Klienta, nie mo偶na m贸wi膰 o odst膮pieniu od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 zgodnie z Ustaw膮 o ochronie praw konsumenta z dnia 30 maja 2014r. W momencie wydania Produktu kurierowi do dor臋czenia Sprzedawca automatycznie zobowi膮zuje si臋 przenie艣膰 na Klienta w艂asno艣膰 rzeczy, a Klient zobowi膮zuje si臋 rzecz odebra膰. Je艣li mimo ponagle艅 ze strony firmy kurierskiej lub poczty Klient nie odbierze przesy艂ki, a przesy艂ka zostanie zwr贸cona do Sprzedawcy, Klient zostanie obci膮偶ony kosztami obs艂ugi zwrotu oraz ponownej wysy艂ki zgodnie z cennikiem wybranej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Dodatkowo, zgodnie z 鈥濧rt. 551 Kodeksu Cywilnego:
    • Je偶eli Klient dopu艣ci艂 si臋 zw艂oki z odebraniem rzeczy sprzedanej, Sprzedawca mo偶e odda膰 rzecz na przechowanie na koszt i niebezpiecze艅stwo Klienta.
    • Sprzedawca mo偶e r贸wnie偶 sprzeda膰 rzecz na rachunek Klienta, powinien jednak uprzednio wyznaczy膰 Klientowi dodatkowy termin do odebrania, chyba 偶e wyznaczenie terminu nie jest mo偶liwe albo 偶e rzecz jest nara偶ona na zepsucie, albo 偶e z innych wzgl臋d贸w grozi艂aby szkoda. O dokonaniu sprzeda偶y Sprzedawca obowi膮zany jest niezw艂ocznie zawiadomi膰 Klienta.
    • Je偶eli Klient nie odbierze rzeczy sprzedanej i zostanie ona zwr贸cona do nadawcy, to Sprzedawca nie ma obowi膮zku zwrotu otrzymanej ceny za Produkt, gdy偶 Umowa Sprzeda偶y zosta艂a zawarta i wykonana. Zwrot rzeczy sprzedanej przez kuriera lub Poczt臋 Polsk膮 z powodu braku jej odbioru obci膮偶a Klienta i w 偶aden spos贸b nie powoduje, i偶 Umowa Sprzeda偶y uleg艂a rozwi膮zaniu.
    • Konsument ma prawo zgodnie z Ustaw膮 o ochronie praw konsumenta z dnia 30 maja 2014r. odst膮pi膰 od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 jedynie je艣li w ci膮gu 14 dni od odebrania przesy艂ki dostarczy pismo listownie lub poprzez poczt臋 elektroniczn膮 e-mail.
    • Je艣li przesy艂ka nie zosta艂a odebrana, Klient ma prawo w/w pismo dostarczy膰 Sprzedawcy w ci膮gu 14 dni od pierwszej pr贸by dor臋czenia przez firm臋 kuriersk膮 lub Poczt臋 Polsk膮.

Wzory pism do pobrania